.

.

Olet sydämellisesti tervetullut Runotalon uuteen blogiin ja Voimakorttikauppaan ♥ klikkaa tästä ♥ Iloisin terveisin Sari

keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Salaisuus kirjan tiivistelmä suomeksi

Löysin ilokseni The Secret - Salaisuus kirjan tiivistelmän suomeksi Olemme-Kaiken-Sisällä blogista. Jos olet kiinnostunut vetovoiman laista etkä omista kirjaa niin kannattaa poiketa tutustumassa.

Aloittamani testi, jossa houkutan luokseni vaalean kiven visualisoimalla on yhä käynnissä. Odotan tuloksia syntyvän jollain ihmeellisellä tavalla. Olen huomannut nyt olevani kokonaisuutena myötävirrassa monien asioiden ja toiveideni kanssa. Ehkä se johtuu siitä, että odotan tuota pientä ihmettä eli kiveä. Kun keskitän ajatuksiani päivän aikana visualisointiin niin olen entistä enemmän läsnä hetkessä. Tuosta hetkestä tulee taianomainen ja se täyttää sydämeni ilolla. Ilolla siksi, että lapsenomaisesti uskon taikaan, siihen että kaikki on minulle mahdollista.

Tästä kaikesta on ainakin yksi todellinen hyöty: säteilen väkisinkin iloa ympärilleni. Toinen hyöty on se, että alkaa siepata ihmisten ajatuksia heidän katseestaan ja olemuksestaan vain siksi, että on itse niin läsnä hetkessä.

5 kommenttia:

Leenamarketta kirjoitti...

Minä lähden ehdottomasti mukaan tähän. Olen myös lapsenmielisen uskovainen taian hetkeen.Kuulostaa mukavalta ja sitäpaitsi mielenkiintoiselta - saanko tuloksia?
Ja varmasti se ilo paistaa lävitsemme ja muutkin huomaavat sen.

Kiitos sinulle Sari kun olet käynyt kommentoimassa.
Valoa päivääsi!

Maireanna kirjoitti...

Minulla oli kirjastosta lainassa heti kun se ilmestyi ja olen aikonut ostaa sen ihan itselleni kun sattuu kohdalle. Siis oikeasti osuu kohdalle, luulen että silloin sillä on jotain sanottavaa minulle.
Muuten, se mielikuva taulu on tehty, ja siitä tuli aika lämmin kuvakollaasi. Tykkään siitä.
Olin sitä aloittaessani aika skeptinen :-(, mutta nyt ainakin tulee hyvä olo sitä katsoessa...

RunoTalon Sari kirjoitti...

Tosi hauskaa, että lähdet mukaan juttuun Laventeli. Kerrothan sitten täälläkin jos jotain ihmeellistä tapahtuu. Iloa, taianomaisuutta ja lämpimiä läikähdyksiä sydämessä on varmuudella luvassa meille...minusta tuntuu, että tänäänkin maailmankaikkeus ojenteli minulle juuri sitä mitä tarvitsen, mutta ei vielä sitä odottamaani pientä kiveä :)


Anna, minusta on mukavaa myös odottaa, että joku kirja tulee kohdalle. Joskus kirjastossa tuntuu kuin kirjat lähes pomppaisivat hyllyiltä eteeni, tiedät varmasti mitä tarkoitan.

Olen iloinen puolestasi, että olet saanut itsellesi tunnelmakartan. Totta on, että jo siitä tulee hyvä mieli kun saa sen valmiiksi. Kun aikaa vähän kuluu niin alkaa löytää ihan uusia tuntemuksia ja yksityiskohtia kuvista. Siinä voi hyvinkin oppia itsestään jotain uutta. Mikä voisi olla tärkeämpää kuin oppia tuntemaan itsensä entistä paremmin.

Tuon prosessin tarkoituksena on aarrekarttailussa selvittää itselleen mitä oikeasti haluaa ja tahtoo. Voi miettiä eri osa-alueita kuten terveyttä, uraa, ihmissuhteita...sitten kun tietää mitä todella tahtoo elämäänsä niin sen voi tilata aarrekartan kuvien keinoin. Yllättäen vaikeinta on oikeasti määritellä mitä tahtoo.

Mukava kun poikkesitte kertomassa kuulumiset Laventeli ja Anna, minusta tuntuu että olette tuoneet aarrekarttamaailmaan uutta energiaa, kiitos siitä teille. Toivon teille ihania, pieniä ihmeitä paljon, paljon :)

M kirjoitti...

Kirjoitan kertoakseni, että tässä luonnon vetovoimassa olen mielenkiinnolla mukana. Kerron kun se ajattelemani tulee luokseni.
Iloa työviikkoosi!

RunoTalon Sari kirjoitti...

Huomasin vasta nyt tämän kommenttisi Lumi. Yleensä vastaan kaikkiin viesteihin. Toivottavasti vetovoiman laki on toiminut hyvin :)