.

.

Olet sydämellisesti tervetullut Runotalon uuteen blogiin ja Voimakorttikauppaan ♥ klikkaa tästä ♥ Iloisin terveisin Sari

sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Olet oman elämäsi käsikirjoittaja


Olen löytänyt paljon iloa ja voimaa tästä kuvassa olevasta kalenterista. Siinä on jokaiselle päivälle oma ajatelmansa. Jokainen ajatus liittyy siihen miten me luomme itse oman tulevaisuutemme omien ajatusten ja tunteiden kautta.

Viimeisin oppi, jota olen kokeillut on päiväkirjan kirjoittaminen. Ei kuitenkaan ihan tavalliseen tapaan vaan kirjoitan kuin kaikki se mitä haluaisin tapahtuvaksi lähitulevaisuudessa olisi jo tapahtunut. Olen kokeillut tätä joskus aikaisemminkin ja huomannut sen toimivaksi. Jos tahdot voit lukea kokemukseni runotalon purkamisen yhteydessä pääblogissani Runotalossa.

Olen kirjoitellut uutta elämäni käsikirjoitusta nyt noin viikon ajan ja minusta tuntuu, että ihmeellisiä asioita on alkanut tapahtua. Kirjaan kaikki pienet huomioni muistiin, että voin vielä myöhemminkin tutkia tapahtumien yhteyksiä. Olen jo aikaisemminkin huomannut, että tapahtumat, ihmiset ja asiat kietoutuvat aivan kummallisella tavalla yhteen. Alkaa syntyä tapahtumaketjuja. Yksi asia johtaa toiseen. Elämä on kyllä aivan ihmeellisen ihana seikkailu.

Jos haluat kokeilla niin hanki muistikirja, josta pidät todella paljon. Kirjoita kuin eläisit jo unelmiesi elämää. Kirjoittaessani huomasin itse miten jouduin tekemään päätöksiä siitä mitä oikeasti haluan. Mitä tarkemmin pystyt kuvailemaan tapahtumia ja sitä mitä elämäsi on niin sitä parempi.

Kalenteri: Esther ja Jerry Hicks/ Ask and It is Given (tätä voi käyttää vuodesta toiseen)

Ei kommentteja: