.

.

Olet sydämellisesti tervetullut Runotalon uuteen blogiin ja Voimakorttikauppaan ♥ klikkaa tästä ♥ Iloisin terveisin Sari

sunnuntai 1. elokuuta 2010

Miten siinä näin kävi?


Aarrekarttailussa voi tulla vastaan yllätyksiä omasta itsestä. Nyt minulle kävi niin. Olen pitkään ajatellut, että ykköstavoitteeni on Runotalo eli talon laittaminen ja yritystoiminnan vauhtiin saaminen, mutta tilanne onkin muuttunut. Tässä olen hyvänä esimerkkinä siitä, miten ihminen sokeutuu omalle arjelleen ja tekee asioita rutiininomaisesti. Nyt kun olen tehnyt aarrekarttakurssin tehtäviä niin huomaan, että nykyhetkessä minulle on tärkeintä saada oma koti kuntoon (remontti on edelleen kesken) ja oma hyvinvointi on vahvana kakkosena. Unelmani runotalosta on edelleen olemassa, mutta se ei ole tärkeysjärjestyksessä enää ykkösenä. Olen yllättänyt itseni.

Uskon, että unelmamme ja tavoitteemme voivat vaihtua. Siksi on hyvä välillä pysähtyä ja miettiä mihin on menossa ja miksi. Täytyy keskittää voimansa ja energiansa itselle tärkeimpiin asioihin. Hyvä on myös muistaa, että kaikkea ei voi tehdä kerralla.

Tavoitteistaan voi tehdä yhden kartan tai sitten voi tehdä useita pienempiä karttoja, jotka keskittyvät eri asioihin. Koti on minulle nyt tärkein, joten teen ensimmäiseksi siitä ihan oman karttansa. Onpa ihana tunne - annan itselleni luvan keskittyä kotiini ja käyttää aikaani siihen. Tuntuu hyvältä.

2 kommenttia:

TuijaH. kirjoitti...

Jo montakin Aarrekarttaa tehneenä lisäsin itseni lukijaksesi. Odotan mielenkiinnolla tulevaa ja sitä kuinka unelmat toteutuvat... yksi kerrallaan.. :)

RunoTalon Sari kirjoitti...

Tervetuloa joukkoon Tuija. Monia aarrekartan asioita on toteutunut kohdallani, mutta vielä on monia toteutumattomia unelmia, joiden aika on vasta tulossa :)