.

.

Olet sydämellisesti tervetullut Runotalon uuteen blogiin ja Voimakorttikauppaan ♥ klikkaa tästä ♥ Iloisin terveisin Sari

maanantai 27. joulukuuta 2010

19. päivä menossa

Olen edennyt joka päivä uskollisesti Denisen kirjan sivuilla eteenpäin. Luen aamuisin ensimmäiseksi kirjan tehtävät. Tunnen, että saan niistä päivääni hyvän alun. En tee kaikkia tehtäviä täydellisesti, mutta tunnen silti kirjan kuljettavan minua vahvasti eteenpäin. Suuntaan yhä syvemmälle omaan itseeni. Antoisa ja hieman pelottavakin on matkani.

Tänään olen päivässä nro 19. Aiheena on kuoleman kohtaaminen, elämän syleileminen. Jos minun tulee kuolla tänään, olen valmis. Näin kirjoittaa Denise. Jos koen, etten ole valmis niin elämässäni on jotain mikä minun tulisi viedä loppuun.

Runotaloni ei ole minulle keskeneräinen asia, sillä tärkeintä on olla matkalla. Elämääni tuo sisältöä jo pelkästään se, että saan ottaa pieniä askeleita kohti unelmaani. Tärkeitä ovat kaikki ne pienet asiat, ajatukset ja teot, joita tapahtuu joka päivä. Nuo asiat saavat minut hymyilemään, sillä elämälläni on tarkoitus. Vaikka en koskaan ehtisi elämäni aikana saavuttaa päämäärääni niin olen kuitenkin ollut onnellinen.

Ei kommentteja: